V naši firmi smo se dolgo časa spraševali, kaj bi lahko naredili, da bi dobili nekoliko več strank, oziroma da bi malo več ljudi sploh izvedeli za našo firmo in pa za storitve, ki jih nudimo, katere lahko pomagajo ljudem v vsakodnevnem življenju. Tako pa smo želeli tudi poskrbeti za to, d av kolikor bi naenkrat dobili ogromno novih strank, da bi le tem lahko zagotovili kredibilnost, tako da bi zaupali v nas, ter ne bi bilo nobenih težav.
No tako pa nam je na misel prišla ideja za klicni center. Tako smo želeli najeti ekipo, ki bi tvorila klicni center, kateri pa bi deloval tako zunanje, kot tudi notranje, kjer bi en del skrbel za nove stranke, drugi del pa za nudenje pomoči obstoječim strankam.
Naša ideja je bila torej takšna, da bi zunanji klicni center temeljil na temu, da bi s telefonskimi klici dosegel čim več ljudi, katerim bi se predstavila naša firma, ter bi ti morda ugotovili, da bi jih lahko naše storitve še kako prišle prav. No to pa se je izkazalo za zelo uspešno taktiko, saj se nam je promet v podjetju res povečal.
Zato pa se je sedaj porajala še potreba za notranji klicni center. To pa zato, ker smo na firmo dobili ogromno klicev, kjer vseh preprosto ni bilo mogoče sprejeti, kjer pa je na pomoč pristopil klicni center. Tako smo imeli organiziran sistem za prejemanje klicev, kar pa je pomenilo, da so stranke lahko dobile vse odgovore na razna vprašanja, instantno, ter saj smo imeli dobro organiziran klicni center.
No ta naša ideja pa se je izkazala za še kako uspešno. V zelo kratkem času, smo v firmi dobili ogromno novih strank, pri katerih pa so dosegli kredibilnost, ter so bile stranke tako z našo firmo več kot zadovoljne. Zato pa smo še kako veseli, da smo se odločili vzpostaviti klicni center.